Viktnedgången !

ja för er som kanske är lite nyfikna hur de går med min träning osv å vad de ger för resultat så ska ni få svar på de nu :

Först så ska jag bara säga att jag känner mig inte alls stressad på att gå ner i vikt å vill inte vara de heller för om de går för fort så går man upp lika fort så vill gå ner sakta så att man sen har lättare att hålla vikten så de inte blir sen att man är som en jojo .

under 6 månaders tid har jag räkna ut resultaten : mage: -18 cm höft : -15 cm vikten : -9 kg
Har extremt svårt att gå ner i vikt men försöker nu att dricka vatten så mkt som de går å sen äta en portion mat om ens de å en gång i veckan godis träna minst 3-4 gånger i veckan å sen + en promenad om dagen .
är ganska så stolt över de men har ett mål på att jag ska nu gå ner 5 kg till å 13 cm i magen å höften är jag faktiskt inte så brydd över :P

Kommentarer
Postat av: Leea

Inte jag heller, tror aldrig jag läst ut en bok så snabbt :) Vet du om de finns någon film om boken ? :)

2010-05-26 @ 11:43:18
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Anza

grattis :) vad kul! jag försöker också gå ner sådär sakta men säkert ;)

2010-05-27 @ 11:40:49
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0