Hej hopp !

har inte uppdaterar på ett bra tag nu så tänkte att jag kanske skriver någon rad nu i alla fall .
i dag har min dag inte varit så speciell faktiskt .
dagen började väl med att jag drack mitt morgon kaffe å sen fick ett samtal utav jonna ,
de slutade med att jag å corre gick å mötte henne . hon kom hit på koppen kaffe vi satt ute på terassen å snackade en massa som vanligt å tiden bara rusade i väg å sen helt plötsligt skulle hon till skolan igen ..
så satt ensam på terassen å väntade på att lillen skulll vakna .
när hon väl hade vaknat så matade jag i henne lite lunch å sen kom ante för han skulle köra AEK till skroten å sen skulle jag köra efter med C-klassen å hämta upp honom å sen köra honom hit till rågånsvägen igen så han fick sin egna bil.
efter de körde jag å lillen in mot stan igen , svängde in till jala å köpte hårfärg å en ny mascara .
sen bar de hemmot igen .
vi gick våran lilla promenad å käkade middag å sen när matti kom hem så for jag i väg med Jenny å joggade :)

ne nu orkar jag inte skriva någon mer för de börjar bli dags att duscha av min färg .
kan nog uppdatera i morgon .. har arbetsintervju på forsen så får se hur de går + att jag ska jobba frukost hela helgen oxå GOD morgon klockan 05.00 ! :) trevligt

Tjaa råå !


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, ja de var inte lätt att lära sig själv med koder och sånt, men nu kan man något ialfl :P



Jag kan tänka mig att du känner igen mig för vi bor i samma kommun :) Nämligen jag bor också i Haparanda :)



Jag fixar gärna någon kul design till dig, har ju färdiga designer på min designblogg (jennielenita.blogg.se/designbyjennie)

Du får gärna ha personliga önskemål när det gäller designen :)



Kram kram

2010-05-21 @ 07:35:07
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0