God Dag

i dag känner jag mig lite på bättre humör än vad jag har gjort dom 2 senaste dagarna men de beror nog mkt på vädret för just nu känner jag mig mkt mkt piggare än vad jag har gjort under dom där 2 dagarna .
så i dag ska vi ut på promenad å efter de så blir de nog lite gunga för lillen å sen efter de så ska hon banne mig få bada badkar .
Å så var de ju tänkt att man skulle ta en jogging tur med jenny , hoppas bara hon är bättre i sin mage i dag än vad hon var i går så vi verkligen håller de här nu , annars får jag väl fara i väg själv .
Hm vad mer ?
har som inte så mkt mer att säga .. men jag hoppas på att dom ringer från capen å säger att jag får jobba hela  helgen saknar redan ¨de stället ! haha .. de var som osäkert om jag skulle jobba eller ej .
men men man ser ju .
ska nog gå å klä på mig nu innan saara maria hinner komma hehe
skriver sen senare men de är ett stort kanske !
Tjaaa oo


så glad kan man vara när man får gunga första gången hehe :)

Kommentarer
Postat av: Anza

Ja det går jätte bra med vovven, han är busig och snäll :) jag har fått nu 2 jobb så det blir lite hoppa fram o tillbaka, eller så får jag bara ta och välja den som erbjuder mest jobb! =)

Hur går det med Cornelia och dig?

Jag kanske kommer till Happis ihelg, vi borde ta en promenad..du kan ju hälsa på med Cornelia så kan hon träffa vovven :) han är jätte snäll med barn även fast han själv är liten så är han försiktig det är bra skönt så man inte behöver vara rädd att han ska bitas liksom. ;> S-M kan ju också följa! ifall du inte jobbar dvs :)

2010-05-27 @ 20:01:24
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kika gärna på min design blogg (jennielenita.blogg.se/designbyjennie) Där får du välja vilken du vill :)

Eller så kan jag också lappa ihop en design efter dina önskemål.. typ färger, texttyp osv :P



Vilken härlig bild, hihi :)

2010-05-27 @ 20:45:47
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0