Städningen avklarad för denna vecka..

Hej
i dag har vi bara suttit inne eftersom vi har en liten sjukling här ..
den började väl egentligen i går , men nu håller den på å sjunker =)
så i dag blir de att sitta inne .
men för min del sen senare mot kvällen så blir de i alla fall spinning med Jonna S .
var inte i går men de var för att jag var så täpt i näsan .. dock har jag lite slemm i halsen hela tiden , men kan ju inte sitta här inne nu en 3:dje dag på rak .
de funkar inte för mig tyvär ..
ja i dag har jag städa in för den här veckan skönt !
Katja kommer så har nog inge hål till att städa , om jag nu skulle få de så blir de ändå att jag tvättar eller något.
nå i dag har jag i alla fall diska , plocka undan all skrot , dammsugit å skura .. ÅH just ja jag har ju en tvätt färdig oxå måste vika bort tvätten från tvätt stället å sen först kan jag hänga upp den .
ja vad mer ?
har nog inge mer att berätta , de har som inte hänt nå mer denna dag just nu .

Nå Hej Hej Då Då ska ta å vika tvätten så jag får upp min tvätt =)

Kommentarer
Postat av: J O N N A

sv. jaa :) Allt bra med dig då ?

Förlåt för för att jag varit så seg på att svara på din kommentar! haha

2010-03-30 @ 22:35:18
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: saaramaria

Joo ja vet... men de blev som de blev då.. :(

2010-04-04 @ 20:43:49
Postat av: Jennie

Hej :)

Vilken söt tös ni har.

Har läst din blogg några gånger nu och tänkte att de var väl dags att kommentera ;)



Kram

2010-04-07 @ 12:42:27
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0