Nu har snön kommit tillbaka .. i don't like !

jaha nu snöar de å snöar IGEN , jag som väntade mig att våren skulle komma men icke sa nice :(
hur har våran helg sett ut då ?
ja den har varit ganska aktiv men ändå inte så där lagom .
på fredag kom Stina å hennes kille Rikhard ? Rikard ? på besök , konstigt nog var Cornelia inte blyg mot Rikard fast de var första gången hon träffade honom de var helt ortoligt eftersom att Henrik isabelles kille träffar hon mer men är ändå blyg mot honom , fast nu börjar de släppa lite .
ja , jag städade för fulla muggar på fredag .. men på lördag bestämde vi oss för att åka skidor de blev en hel mil vi åkte , var väldans skönt funderar på om jag skulle ta mig i kragen å åka till helgen i gen om de inte är för kallt eller snöar .
sen färgade jag håret medans Cornelia åkte med mormor å handlade , Cornelia fick tillbringa nästan hela lördagen med hennes mormor eftersom vi åkte skidor å sen när jag färgade håret .
å sen bjöd mamma på middag åt oss å de blev lasagne jätte gott !
Ska vi ta söndag nu då ?
nå eftersom att de snöade så gick vi aldrig ut på en promenad , men då satte jag i gång med tvättandet i gen å nu äntligen ser jag BOTTEN ! .. men de varade inte länga kan jag säga eftersom att jag drog fram stryk brädan å började stryka nya gardiner till köket å vardagsrummet så då blir de ju att man måste slänga dom Dammiga å smutsiga  gardinerna i tvätt korgen .. damm torkade alla lister vid fönstrena å tvättade fönstrena oxå . å hör å häpna de tog hela 5 timmar innan jag var helt färdig med mitt projekt .
strök även en duk till bordet i köket men ja min lilla klant till karl välte om kull ett cola glas .
men duken har jag tvättat nu på morgnen å ska vänta tills den torkat å sen ska jag väl stryka den å slänga den på bordet i gen :)
Sitter just nu å funderar på om jag ska åka i väg på spinningen i dag eller om jag ska skippa de ?
men de känns som att jag MÅSTE åka i väg ! .. för katja å miro kommer på onsdag  å då vet jag inte om jag hinner fara i väg på spinningen eftersom jag inte sett katja på evigheters evighet !
å på torsdag ska vi till lule MEST troligt å då kommer vi väl inte därifrån förens 7 om vi nu inte ska vänta i lule till halv nio på att Helena ska komma med flyget .
¨Å då hinner jag inte med BODY BALANCE ! =(
SÅ då måste de bli så att jag ska i väg på spinning i dag å sen i morgon .. men kanske tar de mer lugnt då .
å i morgon väntar städandet , men funderar redan nu på om jag ska börja damm torka resten utav lägenheten nu å sen i morgon behöver jag bara plocka undan allt skrot å dra fram dammsugaren å skur hinken ? kanske skulle vara en bra i de :)
funderar på om man ska dra i väg till ica sen när lillen vaknat , köpa mig lite keso , har funderat på om jag ska börja leva på de .. för min kost är nog inte den bästa eftersom att vågen visar den samma hela tiden .
elle minska på kolhydrater har jag funderat på ganska länge nu men de är ju så svårt för har ju ingen susning om vad man kan byta ut dom mot ?
EH nu ska jag ta mig i kragen å skicka i väg lite kort åt Bibba på lillen :)
Tjaooo ! :)

dom här är väl dom "värsta"  en början är väl kanske att inte äta bröd till frukost .. får väl köpa bananer !
inte för att dom heller ska vara så nyttiga men de är långsamma kolhydrater så de ska vist vara lite bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0