Hoppas att solen vill komma fram i morgon med ! =)

ja de får man allt hoppas på för i morgon har jag mkt att göra , ska börja traska in mot stan å handla in en massa saker till dagen / kvällen .

ja men i dag har jag dess värre inte så mkt att göra .. ska väl nu försöka tvätta bort de mesta utav tvätten har just slängt i gång en tvätt maskin så får hoppas på att de ryms 2 st på tvättstället.
sen ska jag diska bort all disk å göra de rent å snygg i köket å sen blir de väl vardagsrummet för de ser ut som ett bomb nedslag bara efter två dagar. sen ska jag väl snabbt bara dammsuga eftersom jag egentligen redan har dammsugit å skrurat redan en gång denna vecka men vill ju att de ska se hyfsat bra ut tills i morgon .
å sen blir de bäl en promenad , kanske går till ica å köper smör i alla fall , kanske köper in lite utav de jag ska handla i morgon oxå men de åter står att se om man gör .
har lagt Cornelia för att sova nu , får se om hon lyckas att somna .
nu är de sista dagen jag är nitton år i morgon är jag 20 ;o .. hm hm vad tiden ska rusa fram .
ne nu ska jag nog sätta i gång med disken oxå .. ska se måste ringa några samtal i dag oxå .. eller så gör jag de i morgon men man ser ju ..
Tjaoo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0