Helgen har gått fort + att jag har haft full upp :)

ja som sagt helgen har gått alldeles för fort + att jag har haft så mkt att göra .
Under fredagen hade jag de väldigt stressigt många som ringde + att jag hade så mkt jag skulle hinna med .
å lördagen lika så :)
men kan bero på mkt på att man fyllt 20 bast.

ja , i dag har Linda H varit å hälsa på här hon kom med en bok åt mig å sen en bok åt lillen + kläder åt lill tjorven .
satt å pratade allmänna saker å sen tog vi oss en promenad runt m-lund i detta fina väder.
var tänkt att vi skulle ta en pulk cruis i dag men de blev icke så pga att de blåser å när Cornelia är ute när de blåser så låter de som att hon ska tappa andan . så nu håller vi tummarna på att de inte ska blåsa i morgon så ska vi gå ut så att hon får prov åka sin nya pulka .

har suttit ett tag å fundera å fundera på hur man ska få i hop ett "personligt brev" så har suttit med de ett tag oxå sparade de på datan å sen ska jag väl fråga pappa om råd oxå han är ganska bra på sådana här saker :p

ne nu har jag så ont i huvet å så är lillen på G att flyga ur gå stolen så ska gå å fånga henne Tjaoo ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0