God dagens

de snöar i dag med , men de snöar inte lika mkt som i går så i dag kanske de blir en promenix efter lunchen :)
de går ju som riktigt bra med träningen å så där men måste ju hålla i gång att lillen oxå ska få vara ute lite .
i går var de spinning , sköönt ! .. men på cirkelträningen så de kändes bara i armarna att man hade arbetat.
ville haft lite mer mage men de blev lite för mkt armar för min del hehe
får se hur de är med saara marias knä hon har ännu tränings värk från förra veckan på torsdag ;o så man ser ju om de blir body pump i morgon eller om vi tar å simmar våran kilometer :)
känns som att jag har börjat bli lite mer seriösare på de här med träningen direkt när jag inte har spinning så jag måste göra något annat tex springa på crosstrainern fa å simma eller så ta en promenad .. fast på söndagen blev de två st för jag var så rastlös ;o

Viste ni att efter varje träning så "måste" man äta en banan eller dricka ett glasmjölk så att musklerna får i sig proteiner så inte man börjar bärnna bort på musklerna .. musklerna behöver proteiner så viktigt viktigt !
å de ska ske inom 30 -60 min efter träning !

kom i håg de alla ni som tränar !

De var Mervi som gav oss lite mer info om varför man måste äta något efter träningen .
å för att man ska förbränna något så måste man äta oxå .
så tänk på de !

ja å sen om man har lika svårt som jag att gå ner i vikt så jag väger mig inte alls någe mer ska först göra de sen när jag känner för de .. tkr de är mkt roligare att mäta de man vill gå ner tex mage , å sen de som är under magen . så jag har börjat med de :)

å nu känns de som att jag har blivit nyttigare oxå , har inte druckit någon dricka som tex coca cola , fanta mm på snart 2 veckor börjar känna mej extremt stolt !
för om man vill ha någon kolyrad dryck varför då inte köpa en loka med smak i stället?
mkt mer hälsosammare än att köpa en energi dricka eller en cola .
å sen tänk på att man bara behöver 1 portion mat å inte två den andra portionen är bara onödig .
men om de känns som att ni fått i er lite mat varför inte då slänga på lite sallad eller grönsaker ?
BYT ut allt vitt bröd mot bröd som innehåller mkt fibrer ..
vitt bröd gör så att din mage blir som uppsväld på nå sätt å sen att de blir som tuggummi i din mage.
de är de som jag har börja tänka på !
å sen HOPPA FÖR GUDS SKULL INTE ÖVER FRUKOSTEN !!
de är de viktigaste målet under hela dagen .
å om man inte kan äta frukost så varför inte då bara ta ett glas juice eller bara något enkelt kanske en banan bara så man får i sig någonting .

så glöm ej att äta när ni tränar , de är viktigare än man själv kan tro .

ne nu ska jag ta å hänga upp lillens lala i teletabbies den var så sktigit så har tvättat den nu ! =9
Tjaooo ! :)
Ni kan ju kommentera om ni tkr att de var bra å veta eller DE VIISTE MAN JUE ! :)

Kommentarer
Postat av: Anza

Jo jag kommer ihåg att du gillade simpsons och såna där "Gladare" spel hahaha, det gjorde jag också förut och visst även idagkan jag spela såna spel och det finns ju faktiskt ändå massor till xbox, det finns "kung fu panda" "batman" "lego" "sonic" vi fick med dom när vi köpte konsollen.Du borde nog kollapå Webhallen när du är sugen på spel för dom har alla möjliga.

Själv gillar jag t.ex Gears of war och Gta :) o fler pangpang spel som du kalla det men det har jag ju alltid gjort du kmr säkert ihåg när jag ville spela gta alltid :P



2010-03-04 @ 10:04:50
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: saaramaria

Ska försöka komma ihåg att äta ngt nu härdan efter varje träning! :-)

2010-03-07 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0