Mkt energi i dag ..

Hej ..
tänkte att jag skulle skriva några små rader här ..
sitter nu å tar de lugnt i 10 min har nämligen städat köket å de är så gott som färdigt ska sen fortsätta med toalett , lillens rum , vårat rum å sen hallen + vardagsrummet ..
har slängt i gång en tvätt oxå , tvättar mina arbetskläder ..
så därför måste jag vara i full gång i dag så jag blir trött tidigt på kvällen i dag .. ska upp klockan 04.30 i morgon å sen på torsdag oxå .
ska sen senare när vi är färdiga här så ska vi ut på en promenad men de blir säkert efter att Cornelia har ätit sin lunch .
får se om de blir spinning i dag eller så blire jogging i riekkola, något utav dom blire i alla fall !

nu ska jag nog fortsätta känner att man får myror i benen när man sitter stilla ett tag :)
Tjaoo :)

Grattis Ansa På Din 20 Års dag !! :) ... (skickade sms oxå , så säg till om du inte fick de ! )


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är min mejl :)

2010-06-01 @ 15:46:46
URL: http://jennielenita.blogg.se/
Postat av: Anza

Hej Gina! jag tänkte ju att vi skulle hunnit umgås ihelg men har varit jävligt sjuk under helgen!

jag är fortfarande i Happis och åker imorgon , vi kanske kan gå en liten promenad innan jag åker ifall du inte jobbar eller gör nå annat? :)



Jag fick ditt sms! tack så jätte mycket:)

har inte ännu fyllt på mobilen! men tacktack =)

puss o kram

2010-06-01 @ 19:50:11
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Katja

hahah , supersöt bild! saknar er!!! inte länge kvar nu .. några veckor till :) sen kommer ja!!!

2010-06-04 @ 13:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0