owao vad tiden gååår

märkte just att jag inte uppdaterat på se så där flera flera veckor .. så tänkte ta ut tummen ur röven å skriva några rader.
min jul har bara,  bestått av stress stress å åter stress .. nyår var lite bättre var ute å kollade på raketer å själva klockslaget var man hos nenni , märkte inte ens att klockan var så där jätte mkt ..
nenni höll på å skjuta sin katt med en smällare som glider efter vägen lite å jag råkade smälla en postlåda.

sen så har katja å miro varit här i hpda å hälsat på kanske därför jag inte skrivit heller.
vi har varit till lule å shoppa .. hittade plånbok, handväska (björnborg) , mjukisbyxor 2 par , collage tröja, tights 2 par , tunika , skoor , halsband mm .. var till dollarstore oxå där jag passade på att köpa tvättmedel å sköljmedel å så disktabletter .

ja å sen har Jonna , milla å katja å miro åkt hem oxå =( tråååkigt !

å i dag har jag inte gjort så där hemskt mkt matat lillen med gröt på morgonen å sen som lunch fick hon potatis å majs.. väntar nu på att klockan ska bli kvart i så ska vi åka i väg till skroten å hämta pengar av matti så ska vi åka i väg till ica å handla lite .

sen efter de så ska jag ta å städa upp lite i denna lägenhet .. har ränsat bland mina krämer å parfymer å gav bort mkt å isabelle .. eftersom att jag har såå himmelens mkt så kommer ju inte hinna använda upp allt + att allt får plats nu .
ja sen har jag gjort i ordning ett städ skåp nu oxå , tidigare har de bara varit en massa skrot där som är mattias å de var kartonger som innehöll nå skit å sen nå skor som var hur håliga som helst å de åkte direkt i sopsäcken ! .
har ränsat bort en helt svart sopsäck å jag är inte färdig ännu .

Nå nu ska jag gå ut å se om våran bil vill starta den är lite trög eftersom de är en disel bil så vill dom inte alltid starta .
Tjaoo ! :)

Kommentarer
Postat av: Leea

Hon vägde förra veckann nästan 7800g och är 67cm lång :) Cornelia då ? :)

2010-01-06 @ 16:08:41
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: jennnna

tack så mycket :)

ska dit o kolla.

2010-01-06 @ 17:17:41
URL: http://jennananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0