Gå stol å Data

Trollet sitter i sin gå stol å leker med alla saker som är på den tex bankar på alla knappar så de bara strömmar en massa oväsen .. men sådant får man ta å leva med !
Å jag då ?
jag sitter här vid min så kallade laptop å skriver några rader i min blogg.
i dag är de -7.1  eller de var de i alla fall när jag vaknade å de är ju för några timmar sen .
så har funderat starkt på att ta en promenad runt m-lund i dag . . får se om vi gör de nu under dagen medans de är ljust eller om vi tar de mot kvällen men de återstår att se hur vi gör.
Är då extremt sugen att fara ut å traska lite , har ju inte gjort de på flera veckor !
Nå vad har man hunni med i dag då ?
inte så mkt mer än att jag har gjort gröt åt lillen .. men hon tog kanske 5 skedar sen grinade hon så mkt så jag gjorde ersättnings åt henne .. å de dög men inte gröten?  HM men gav inte mkt åt henne kanske gjorde 100 milliliter .. å sen fick hon banne mej äta rästen gröt å hon käkade alltihop.. duktig tjej.

NEH nu ska vi väl ta å hitta på någe annat !
Tjaoo ;)

Hemma hos mamma på julafton .. dess värre glömde man ju haklappen hemma ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0