nu ska vi se ..

ja snart är de helg å då ska man försöka vara utan onyttigheter får se hur de går !
å nu snart är de mars oxå inte länge kvar så fyller man 20 , säger bara att GUD vad tiden bara rinner iväg.
måste ju snart börja söka efter nå sommar arbete åtminstonde.

ja vad mer har varit på spinning nu hela veckan som gått å i dag blir de väl mest troligt att man ska testa på bodypump så får se hur de går ;o..
å sen på fredag blir de en paus från träningen men på lördag blir de spinning / cirkel igen .
måste sätta mig själv i hård träning nu när inget ger nå resultat .. de enda jag känner är att jag fått bättre kondition.

nu håller jag på å samlar en massa energi till att jag ska börja städa .. varje torsdag är de städ dag så nu väntar jag bara på att lillen ska bli trött så hon kan gå å sova ett tag så jag får sätta i gång med städningen .
just nu är hon vid tvätten som vanligt å studerar den .. har märkt att hon verkligen tkr om alla lappar som är på kläder handukar mm .
får se om Cornelias moster kommer idag å hälsar på då hon har inte varit här på länge , förvånar mej att hon inte varit här .. brukar alltid annars komma förbi några gånger i veckan å umgås lite men icke sa nicke nu har hon inte varit här på en vecka ungefär å de är ju rekord.
ne nu blir de nog så att jag drar med mej lillen till köket å fixar de först .. såg att mikron inte såg så trevlig ut så de blir nog att städa den med :)
Tjaoo ! :)


Kommentarer
Postat av: Anza

hoh, tur att inte alla hänger på Modet -_- , jag tycker bara det ser förjävligt ut haha!

2010-02-25 @ 10:33:19
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! jag trivs :) fortfarande massvis med saker som fattas..vardagsrummet ser så tomt ut! men det ordnar sig med tiden.



annars känns det väldigt skönt att lämna happis för är så less på dom flesta där osv..så roligare att få se något nytt :)



Hur går det själv?! och hur mår Cornelia? :>

2010-02-25 @ 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0