Kväll...

Dagen har varit väldigt lugn i dag eftersom de varit mellan -26 -30 minus så de har blivit så att vi suttit inne hela dagen .. tkr inte om de men vad gör man när de är så hemskt kallt ute ?

på morgonen  fick Cornelia bada i sin nya badbalja de gick väldigt bra men jag kan ju säga att jag vart dyng sur efter de .. hon plaskade med händerna å sen fötterna oxå så .
efter de så klädde jag på henne å så satte vi oss på golvet å började leka sen efter en stund så gick vi å väckte pappa .
satte oss vid tv:n kollade nå program å sen så såg jag på Cornelia att hon började bli så trött så trött så de blev att vi båda två somnade i våran säng .. sov i närmare 1 å en halv timme . . de var väldigt skönt med tanke på att jag inte sovit så bra under denna natt.
Sen har Cornelias moster varit å hälsat på .. hon har suttit å spela sim 2 hela tiden .. har oxå fastnat vid de hehe

JA å så har vi varit på Middag hemma hos Cornelias Fammo vi åt nå italienskt? var de såå nu blev jag väldigt osäker nå sak samma å sen till efterätt blev de blåbärspaj å de var så gott så gott .
Cornelia fick smaka på lite grädde från faffa oxå å de gillade hon .. men kunde ju inte ge mer åt henne eftersom de inte är så bra å ge sådana saker till henne nu när hon är 6 å en halv månad man ska helst börja ge dom sådant när dom är 1 år .. men men vi tjuv startade lite , sen fick hon smaka på äpple oxå men njaa de gick inte såå värst bra hon tyckte mer om grädden hehe .
sen så tog Helena å Henrik en massa bilder på henne å efter de så åkte vi hem igen :)
så nu är vi här hemma .. moster isabelle var här undertiden så hon var kvar när vi kom tillbaka så nu sitter dom på golvet å leker .

ska se vad som händer nu i kväll men de blir väl att se någon film å sen äta min sista godis påse !
Måste verkligen ta mig i skinnet å sluta med sådana gottigheter om man någon sin vill komma till en normal vikt .
så ska se nu efter denna helg så ska jag se hur länge jag kan hålla mig att vara utan  godis .. hoppas verkligen att jag kan hålla detta nuu ..
nå nu ska jag oxå ta å leka lite med lillen :)
Tjaooo ! :)
ha en bra kväll allesammans

Kommentarer
Postat av: Leea

Där ser man :p Jadu fegge äter inte ens kyckling, så börjar vara less på att enbart göra rätter på köttfärs, korv och bacon typ :p

2010-02-20 @ 20:57:51
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0