God Morgon

Hej

I dag steg vi upp klockan 07.30 , blev dess värre ingen sov morgon som annars kändes i ögonen att jag verkligen skulle behövt lite sov morgon i dag de riktigt sivder ännu i ögonen oxå .
Mattias han ligger förstås å sover ännu , han var nämligen ut i går.

till frukost i dag blev de frukt gröt till lillen de är äpple å banan i den , å lite vatten till .
Till mig själv blev de gröt med extra fibrer i (mums) med jordgubbssylt å ett glas mjölk.

Denna dag ser ganska så dyster ut , kallt är de ute de är 30 minus grader så snacka om att de är svin kallt ute.
jag som längtaar att gå ut å gåå på våra promenader har nästan inte kunna göra de på hela veckan för de har varit kallare än -15 .. har den som gräns åt lillen om de är mer än 15- grader då blir de att stanna inne.
JA å vi har fått punka på våran VAGN igen .. vi har redan haft de en gång tidigare å så hände de igen i måndags då vi gick till stationen å sen till apoteket.

Solen har börja skina i alla fall så ska se om de blir varmare under dagen eller om de verkligen ska vara så här kallt som de är nu.

Ne nu ska jag ta å pausa bandet här .. ska nämligen gå å kolla lite på tv å kolla till lillen som ska få träna på att krypa på golvet :)
men skriver sen senare några rader mest troligt :)
Tjaooo ! :)

Lite suddig bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0