Bloggar igeeen ! :)

Hej Hej
har inte bloggat på evigheters evighet nu men de kan nog bero på att min inloggning var lite konstig kunde inte skriva eller någe ;s men sen när jag skickade ett mejl till kundtjänst så blev min inloggning som normalt igen ;o

för några dagar sen hade jag världens inspiration till att skriva häär men nu känns de som att dirket när jag börjar skriva några rader så blir de bara tomt i huvet.
Kan väl säga att Cornelia å jag vi håller på å tränar för fullt på att lära sig å krypa men de går inte så bra för hon har märkt att hon kan rulla sig fram ! .. så hon rullar runt på golvet efter sina leksaker , ganska roligt ser de ut faktiskt :)
sen har vi slutat med ersättnings mjölken nästan heelt å hållet nu , har försökt å ge välling åt henne men nej nej de vill hon inte ha i sig utan hon börjar tugga på nappen heela tiden .
kan ju säga att jag har gått upp 7 kilo efter jag började med p-pillrena inte kul de men nu har jag gått ner 2 kg utav dom igen .. så de känns inte såå himmelens kul å sen har de blomma finnar som bara den så har bytt märke nu så ska se om dom är bättre :) hoppas på de i alla fall för kommer inte i håg senast jag hade så HÄR mkt finnar !

Nå nå vad mer ?
i dag väntar jag på att Linda H ska ringa en pling till mig  , hon är nämligen i happis !
så jag hoppas på att hon kommer förbi å hälsar på :) om hon inte ringer nu snart så ska jag ringa henne ..
nånå vad mer?
i dag är de kallt ute men solen skiner på , de är då synd att de inte kan vara varmt oxå då skulle de vara perfekt promenad väder ! :) ska se om tempen sjunker så att man kan ta sej en liten promenad i alla fall .

ne nu ska jag ta å plocka undan lite skrot å ringa Linda å se om hon ska komma på koppen kaffe :)
Tjaoo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0