Solen tittar fram .. säger bara ÄNTLIGEN !

i dag har de varit kanon fint väder ute , först har lillen å jag vakna klockan kvart över 7 vi käkade frukost som vanligt å så där .. sen blev jag så trött så trött när jag vaggade lillen i famnen å såg att hon slumrade till så lade henne ner i sängen å så vaknade matti upp å sen vilade jag i 15 min på soffan å sen kom energin .
matade lillen med lunch å slängde på oss kläderna å gick ut å gick :)..
efter vägen så träffade vi på två små barn dom kanske var i 4-6 års åldern dom satt å sålde saft efter vägen ett saft glas 2 kr .. hehe dom var så söta , men var inte så specc sugen på saft men jag gav dom mina 50 öringar å 10 å 5 centare , å sen när jag pratat färdigt med dom så hörde jag efter några meter YES YES :) dom blev väl glada haha ..
när vi kom hem efter våran lång promenad så satte jag i gång med disken å efter de plockade jag undan all skrot som låg framme å dammsög hallen eftersom de är en sådan period nu när man drar in all sand utifrån .
Sen kom Matti hem så klädde på lillen å så gick vi till Bittan å Markku , marku haha vet inte om de är två k eller ej .
isso kom oxå med dit vi drack kaffe å käka en mokkaruta..
sen efter de så har vi inte gjort så mkt mer , bara suttit hemma .. JA å så märkte jag att vi inte kan se på tv heller haha kanalerna funkar ej vette fan vrf men men får väl hoppas att dom kommer tillbaka till kvällen !

ne nu ska jag ta å leka med lillen på golvet !
Tjaoo :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja jag håller med dig. Händer för ofta tycker jag och det är synd. Men vad gör man när de anställer bara sådant personal som inte är kunniga..

Jag går inte till FK här, jag ringer istället om jag undrar något, tjänar inget till att gå till FK här för man vet vad man får och det man får är man ju inte så intresserad av :P

2010-04-11 @ 18:38:00
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0