jaa, vad ska man säga ?

i går hade jag städ dag , hade glömt bort var de var för dag helt å hållet för de är ju meningen att vi ska städa på torsdagar eller vi å vi är de ju inte utan JAG !
nu i veckan när jag stod å skärde upp lax åt mattias så blev Cornelia ovanligt tyst så jag gick till vardagsrummet å kollade var hon gjorde å hon SATT upp ;o .. blev ganska så chokad hehe .
å så satte hon sig upp i sängen i förr går .. så har sagt åt mattias å några veckors tid att han ska sänka sängen men tror ni han har gjort de ? nå inte då ! .. får väl snart göra de själv om jag ens kan ..
ja morgonen har sett ut som den alltid gör ..
nå i dag blir de väl spinning om inte alla avokar sig så de inte blir nå .. men de är ju fult väder ute så mest troligt så blire säkert av :)..
ne nu ska jag göra nå annat !
Hej då ..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, fy fan för FK´s verksamhet, inget fungerar och det verkar att de gör det hela svåra för att folk inte ska vilja ha pengar osv av dom..

Jag har också haft problem med föräldrapenningen med båda barnen, fy vad jag hatar de där med pappers skiten :P haha..



2010-04-10 @ 21:15:01
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0