Disken är färdig

ja då var morgon disken borta , har börja diska med hand nu förtiden .. men då när de blir extra mkt disk så slänger jag in disken i diskmaskinen .
har inga planer för dagen men hade tänkt att man skulle ta sig en promenad fast de är dåligt väder ute .. tror de duggar lite granna men de är ju inte så mkt .. annat är de om de öser ner .

i går varman på spinningen i alla fall Mervi var inte där så vi hade annsofie , så då blev de ju 30 min spinning å 30 min body pump , själva spinning delen var inte jobbig alls , då är faktiskt mervis pass jobbigare . men pumpen gjorde susen den var jobbigare :) så de kändes i alla fall att man tränat .

ska se om man kanske ska ringa Linda H å se om hon vill komma på en kaffe å en promenad kanske .

ne nu ska jag ta å slänga i gång en tvätt å dammsuga hallen , hatar denna årstid när all sand kommer in med skorna usch usch får dammsuga minst 3 gånger om dagen
Tjaoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0