stör mej otroligt mkt på de !!

nog för att de är ett tag sen du har tyckt så men men stöör mej så otroligt mkt på de , men vet absolut inte alls
TKR mer att du ska se hur ditt hår ser ut än mitt ? kollade för ett tag sen att min mamma skulle vilja ha en sån frisyr som du
å ni som trodde de skulle vara blont ?(slingorna)
tyväärr de skulle se ut så som de gjorde :)
de var liksom MODE just de enligt frisören som klippte mej Tina platina:) i just love your stile .. haha jag som ska kunna engelska nej nej ! men jag hoppas ni vet vad jag menade med de :)
Puss Å kram

Kommentarer
Postat av: Katja

men hahah , så söt du är .. jag åker iväg och jobbar ju ;P heh .. så jag äter ju inte hemma då :) och nästa vecka på onsdag när jag kommer hem så flyttar vi direkt nästa dag :P Hihi!

2009-09-22 @ 08:24:50
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/
Postat av: Anza

du får ta med dig Cornelia mercedez utomlands när hon blir äldre o kanske jobba där! :D



Bra val, rosa är fint :)

2009-09-22 @ 12:05:53
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0