owaaaoo

hoho jajja säger jag bara , spinning de är grejjer de !
helt slut i benen , de var första gången i dag å de kommer verkligen att kännas i morgon TRO MIG!

men tidigare i dag har jag oxå hunnit med att gå 4 tullar + att sen kom saara maria på besök så drack vi kaffe på balkongen å sen blev HON sugen på en korv i baguett så då började vi traska mot OK Q8..
sen efter hon hämtat sin älskade korv så gick vi till en parkbänk som är typ vid värmevärket där hon fick mummsa på sin korv.
sen började vi traska tillbaka till rågonsvägen där jag började laga mat , jag gjorde makarone låda muuumms !
å så gjorde jag i ordning diskmaskinen å plockade undan lite grejjs
därefter så kom Bittan , hon hade köpt ett BABY GYM å de var så sött :) ska ta en bild i morgon så får ni se hur de ser ut :)
guuud jag mååste verkligen testa om min Mp3 funkar så jag vet om jag kan ha den eller om jag måste ta från mina spar pengar å KÖPA en nyyy som jag dock helst inte vill göra !
har ju tänkt  spara pengar till sådant jag verkligen måste ha , men just nu kommer jag absolut inte på något som jag verkligen måste ha ..

ja jag har som sagt inte gjort så hemskt mkt i dag.. men i morgon ska vi väl ta våran morgon promenix 4 tullar !
tar ändå 1.30 H med rask takt .. å de är miiin raska takt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0