Onsdag morgon ..

heeej eller God morgon kankse man ska sägas i stället :)
har vakna klockan 7 i dag att trollet ville ha nappen men sen vare som att hon somnade om , men jag gick å gjorde mat åt henne i alla fall för nu hade hon väkt mej å jag tyckte hon sku äta .
Efter hon ätit så blev hon pigg å satt i sin babysitter å skratta å pratar ..
men de roliga är ju att hon pratade med gardinerna eller de såg så ut i alla fall ..
unertiden hon satt å pratade så passade  jag på å koka kaffe å gjorde en smörgos med ost på
som jag sen drack å åt framför datan .
kollade igenom bloggen å så å så svarade jag på nå kommentarer oxå :)

funderar på om vi ska ta våran runda i dag oxå för de ser då ut som att solen kommer komma fram å då kankse de inte blåser lika mkt som de gjorde i går ;o
de sku vara jätte sköönt å ta en morgon promp med Cornelia i barnvagenen.

ska nog försöka städa lite i dag blev inget i går men i dag ska jag i alla fall hinna damm torka överallt å sen ser man ju om jag hinner dammsuga å skura .. så att jag sen får hänga upp mina nya gardiner ..
har dom bara tillsvidare så jag får tvätta dom andra :)

nee nu ska jag börja göra oss i ordning för färd :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv. oj rena rama vintern ju ;o haha

Weeeei har köpt tredje twilight boken nu för endast 69 kr och det var inte poket ens :D

2009-09-30 @ 19:32:32
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0