Nyttig DAG

Guud vad stolt jag börjar bli över mej själv.
måste verkligen försöka hålla de här nu
Simma varannan dag å sen ut å gå varannan dag spelar absolut ingen roll om de bara är 30 min promenix men bara att man är ute å rör på sej :)
börjar känna mej mkt mer energirikare än förut
känns som att man verkligen orkar hålla på med vad som helst.
men förrut när man inte rörde på sej lika mkt så kändes allt bara ORKA!

I dag blev de åtminstonde 50 längder alltså 25m * 50 = ingen aning men åtminstonde 1 km
å de var ju de som var mitt mål hehe
nu orkar jag i alla fall 40 längder varje gång.
är bara ute efter att få bort mitt gäddhäng vid armarna å sen min lösatiga mage haha herre gud de är som 7 stora haven där alltså helt otroligt .
men beror mest på att jag varit GRAVID.
har aldrig haft sååå lös mage haha


BORDE börja sola oxå är de någon som skulle vilja hääänga på så höör av er !!!
såå tråkigt å fara ensam jue;o

vad har man egentligen gjort i dag ?
hr nog bara hunni simma å fixat i ordning diskmaskinen å lagat mat + tagit hand om min lilla dotter som kommer heta mest troligt Emi Cornelia Mercedes Taskila Spiik
men då kom vi till de här att man kankse inte får ha två efternamn vilket jag verkligen inte GILLAR

alltså hur länge tar de tills Mamma pengarna kommer?
blir snart tokigt men en sak är ju bra Mattias får i alla fall pengar i morgon å då måste vi verkligen handla MAT .
'
HAR ni tänkt på en sak ? huuur otroligt gått de är med KESO ??
Jag skulle helt klart kunna överleva på keso så otroligt gottt
muums säger jag bara :)

har ätit en halv keso "burk" i dag hihi sååå gott :)

nej nu får jag ju bara sluuuta å svammla häär! elle joo måste bara säga en sak till mitt ellos paket har kommit å jag hade ju helt glömt bort att jag beställt så har ej råd till de nu men de får väl ändå ligga där i en vecka ? hoppas de haha misstänker att de är dom där tallrikarna som kommit :)
min syster ville ha dom så :)
nuu kan jag sluta svammla HÄR Puss hejs hare !
målat den rosa på paint tog sääääkert 20 min minst ;o

sååå otroligt gott

Kommentarer
Postat av: katja

förlåt gina , jag har glömt att ändra dt där!! jag ska göra dt så fort jag hinner!! jag lovar. <3

2009-09-03 @ 07:14:00
Postat av: Frida

Emi Cornelia Mercedes är ju JÄTTEBRA!!! :D

Jag tror att man får ha två efternamn - jag har ju det ;)

2009-09-03 @ 17:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0