"Morgon Promenad"

Hej
har just varit på min "morgon" promenad
vakande vid 10 tiden ungefär å kokade kaffe å sen klädde jag bara på lillen å väntade på att katja sku ringa så började vi gå våran vanliga promenix som vi nu gör varje dag , fast nu hare blivit så att vi går den 2 gånger dagen ;o
snacka om att inte ha någe annat att göra ;o
har inte skrivit på länge men de verkar som att mina 2 inlägg inte har uppdaterats;o
för alla svarar till de som är 1 vecka gammalt ungefär om inte mer ;o
väntar nu på att saara maria ska ringa hon sku ju göra de efter hon vaknat men hon kanske har glömt ?
nånå ska i alla fall vänta tills klockan är 14.40 för då ska jag gå mot ica å möta Jenny min lille syster hon sku komma hit å hälsa på + att hon sku beställa 4:ans bok av twilight troooor jag ?
å efter de så ska jag komma med henne till stallet å ta lite bilder för dom sku rida ute i dag om jag kommer i håg rätt , är oxå väldigt sugen på att börja rida igen men de är väl de att jag misstänker att jag är lite smååå rädd för hästar nuuuu !
ja men i alla fall å efter de så blire väl torne badhus ! :D ska bliii sååå sköönt att få simma . har inte fått göra de på hela veckan =/

men men nu ska jag se om jag inte ska ta å städa upp lite häär , man får ju ganska så mkt energi efter att man varit på sin morgon promp ;)
adjooos

Kommentarer
Postat av: Katja

" full av trötthet" eller va dt va för rubrik , den har uppdaterats , men dt går ej att komentera ;s jag kunde iaf inte dt , drf jag kommenterade andra inlägget :P hehe .. jag är hurtig! klockan är 08.53 och jag har redan vart på prommis idag ;) haha .. Pussokram

2009-09-18 @ 08:53:29
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0