morgon kaffe

Hej
har ätit lite å druckit mitt morgon kaffe nu.
ska ta å börja städa här i lägenheten man måste ju hålla att minst städa en gång i veckan eller?

ja men efter de så ska jag se om Helena å mattias mamma sku komma eller om jag hinner ut å gå på promenix :)
var däremot i går till Gränsen /rajala med Jenny å sara .
jag köte "strumpbyxor" tights å legieans haha har ingen aning om hur man stavar till de just nu
å så köpte jag en tunika på gina å sen gick vi in till city market där jag köpte hårfärg deoderant till mattias å mej själv + att jag köpte schampo behövde däremot inge balsam för de finns de mkt kvar av hehe :)
efter de så började vi traska in mot stan vi följde sara en bit å sen flöjde jenny mej mot m-lund (tunnelen vid rusta)
ja å efter de så badade jag  min lilla stumpa för hon luktade såååå illa tyckte jag hehe
vi for å handlade på ica oxå ..
å så färgade jag mitt hååår så klart å de är HMMM LILA ;o
men tur så är de ju bara min utväxt å inte hela håret , för de andra blev ju svart som vanligt hehe :)
blev faktiskt glad över de . . för de sku ju se ganska hemskt ut om jag hade heela håret lila .

Nej gud nu ska jag börja med mitt städande :)

Kommentarer
Postat av: Frida

...men LITE lila låter ju rätt coolt :D

2009-09-19 @ 20:04:29
Postat av: Jonna

sv. hahah jaa, sen finns det andra dom typ somnar om dom anstränger sig alls hahah xD

2009-09-20 @ 00:42:02
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Katja

jahaaa , hehe :P jag vaknade nyss jag :P hehe .. ont i halsen som bara den ;o bläää ..

2009-09-20 @ 08:44:15
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0