minus grader ;o

när jag vaknade klockan kvarti i sju så var de ca 2 minus grader ute ;o
kan ni tänka er att vintern ska redan träda fram =/

i går var jag på spinningen ändå men jag tog de lugnt jag var inte med på uppförsbackarna jag satte bara cykeln på lite mer motstånd å så cyklade jag sittandes hela tiden + att jag var med på cirekel träningen oxå ..
jag har lite små  brottomt nu måste hinna ut å gå å tänkte sen efter de ska jag till försäkringskassan för nu har dom börja krångla ihop alltihoppa igen blir så jääävla sur på dom att dom fani mej inte kan göra sitt jobb !
men men nu ut å gå :)

Kommentarer
Postat av: Anza

Ja usch, förstår inte heller det..alla bara krökar krökar o fan på vardagarna också, blir jäkligt less därför på detta ställe..ingen vill göra nå annat än supa hela tiden! vart går du på spinning? :)

2009-09-29 @ 13:17:29
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Frida

Vah!? Två minusgrader!? Huuu... och brrr...

Hörde av Stina att det blir den 29 :)

2009-09-29 @ 14:24:31
Postat av: Jonna

sv. haha :P Vad har ni för väder där uppe föresten äre jätte kallt ? asså här känns det typ som istid ;O

2009-09-29 @ 14:35:22
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0