Göra i Dag då ?

ja vad ska man göra i dag då ?
ingen bleeekaste aning
mer än att Helena sku komma å hämta Tarzan , så nu blir vi geko lööös =/
lite tråkigt blire väl..
ja å sen vet jag oxå att vi ska till mamma å äta i dag.
men vad ska jag göra där emellan kankse gå ut å gå?

nå nu är i alla fall leppe å ante å hälsar på Mattias
ska dricka kaffe å sen ska väl Helena komma vid 1 hon sa de i går i alla fall så måste väl sitta inne i lägenheten tills dess
men de är ju bara en 30 min så inte äre så farligt heller ;o

jaa nå jag kanske skriver mer i kväll Puss&kraam

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv. jaa, eller asså dom däckar ju inte men dom blir typ helt sömniga om dom anstränger sig mycket, så dom orkar typ inte göra något efter hahah

2009-09-20 @ 19:17:11
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0