GodKväll

ja i dag äre fredag kväll.
å ja Nenni jag såg ditt sms i dag men nej jag har fan inga pengar ännu på kortet =/ hoppas du kan fylla på ditt så du kan ringa mej för vet faan inte hur jag ska få tag i dej när ingen utav oss har pengar ;o

nånå ja i dag hållde jag då inte på att komma upp från sängen hela mitt knä är uppsvullet , pga  att jag har tränat för mkt å jag är egentligen otränad så de har blivi no "blodförstoppning" där , så jag måste försöka att gå å gå å om de inte går över å de sku bli värre så måste jag besöka läkare pga de =/

så jääkla besviken jag blev när mattias mamma tog reda på vad jag hade , har ju värsta planerna på hur jag ska "träna" å nu kan jag typ inte de så blev lite smått less , men ja de är väl som mest själv man får skulla , har tagit i för hårt helt enkelt ..

ja jag har varit ute i regnet å gått haha är så himmla less på mitt knä alltså kan knappt komma upp för våra trappor för att de göör så hemskt ont..

men sen när jag ställde mej på vågen i dag så visade de sej att jag nu har gått ner 5.8 kg de är väl bra de?
nu väntar jag bara på att mattias ska komma hem så vi kan få umgåås någon gång vi båda två har som ränt hela dagen men vi har där emot fått handla tsm ..

nej nu ska jag ta å röja undan på bordet lite så vi får plats å äta ;o så mkt papper å grejjs där så :p

men ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Katja

hehe , nå jag börjar iaf bli bättre nu :) iaf såhär på dagen / kvällen .. men på morrgnen dååå äre illa .. dt är så jäkla jobbigt att andas , tror varje morgon att jag ska kvävas och ta mina sista andetag liksom .. heh? hujja , men jag klarar mig ;) och jag sitter och väntar på min löne spec som jag hoppas ska komma på måndag!! :) hii ..

2009-09-25 @ 21:31:48
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/
Postat av: Katja

orolig , dt behöver du inte vara ;) jag ringer dig nu någon dag under helgen! Love you!

2009-09-25 @ 21:32:29
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv. haha jaa xD men dom är ju så bra!

Har funderat på att köpa dem när jag läst ut twilight bökerna! Det är oftast så att böcker är bättre :D

2009-09-26 @ 11:51:46
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0