god morgon :)

första gången jag har vaknat tidigt men inte somna om igen ;o
vaknade klockan 8 i dag .
trodde verkligen att jag skulle somna om igen efter jag matat min dotter, men nej nej tog upp min bok (såld)
å började läsa ;o har säkert läst minst 4 kapitel nu på morgonen den är ju så bra ;o
ni borde verkligen läsa den , den är baserad på en sann berättelse säkert därför den är så otroligt bra .
brukar faktiskt bara  hålla mej till böcker som är baserad på sanna berättelser:)
ja efter de så kände jag att magen började knorra ;o
gjorde pasta carbonara , stavas de så ?
ja i alla fall å efter de satte jag i gång kaffe kokaren eftersom jag inte fått mitt morgon kaffe ännu ;o
å medans jag väntade på att de sku bli färdigt så fyllde jag diskmaskinen :)

å så har jag sattit mej häär nu efter att kaffet vart färdigt . .


Mums ;)

Kommentarer
Postat av: Anza

Jo den är bra isadora! och jo carbonara stavas så :D ..och hur är det annars med dig? :)

2009-09-03 @ 11:17:31
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0