god morgon

haha har först nu vaknar eller ja för ca 1 timme sen .
har varit i full gång i går + att jag såg på tv till klockan 1 så uppstigningen känndes inte precis toppen! ville helst ligga kvar i sängen å dra mej ett tag hehe :p
nej men gud låter ju som att jag är skit lat.
men vad äre som har hänt med alla nu förtiden ? hänger inte med i svängarna ;o
känns som att alla är ovänner med alla ungefär . . men sak samma , bryr mej inte särskilt mkt .
man har dom man har , men börjar kännas lite tomt först åkte Jonna S till lule å hon har nu flyttat dit helt å hållet . å sen har Jonna M flyttat till sin papi .
å så bor madde padde i lule oxå hm hm vad alla ska flytta :p
ska oxå mest troligt göra de om jag inte hittar jobb från december till juli har jag sakt till mej själv att jag söker jobb men om inte de funkar så börjar jag söka söderut i stället :)

jaa , men i går gjorde jag inte så hemskt mkt faktiskt var ute å gick en "morgon" promp vid 11 tiden å sen spelade jag giutar hero å efter de så  kom saara maria å efter de gick vi å mötte min syster Jenny hon var på ica så jag passade på å handla lite mjölk å keso å lingonsylt + våtservetter
sen bar de hemmot mot m-lund . började laga mat å jenny hann bara snabbt beställa sin bok å sen var mattias tvungen å köra henne till stallet :)
å sen har vi bara varit å simma våra 40 längder :p

kan skriva mer i kväll , om jag hinner & orkar !

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv. hahah jaa så är det ju, jag har precis börjat med det eller försöka få igång det igen med att gå ut och springa varannan dag, jag behöver verkligen det då jag har så himmla mycket energi att jag får svårt att sova ;/ Jaa, men det gäller ju faktiskt bara att kunna pressa sig själv när man är ute att springa, typ en liten bit till, liten bit till osv haha

2009-09-18 @ 19:02:42
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Linda H

HELLU! Hur har du det där i happis? du måste ringa mig nån dag o berätta om vad som händer! Låter som om du är lite ensam där, tråkigt! ´sök jobb till sthlm vett ja;) HÖHÖ, kult skämt;D

2009-09-18 @ 21:22:51
URL: http://lindaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0