God Morgon

Fick ett förslag på musik . . en av två låtar var helt okey faktiskt de går å diggah till ;)


gör just nu morgon kaffe så man ska vakna upp lite å få en energi kick .
Tro de eller ej min lilla stumpa har inte vela ha mat på hela kvällen å natten bara nu på morgonen vid halv 8 ,
tänkte att jag skulle sova efter de men nej å så kan man inte haha
så bestämde mej för att stiga upp , de enda jag har hunni göra är att mata Cornelia + koka kaffe å gå på toa .
å nu lyssnar jag på musik å  funderar på vad jag ska göra i dag -
ska nog åka en sväng till mamma har min telefon där så ingen får ju tag på mej nu ;o
känner nästan som att jag skulle vilja dra dit nu bara för att jag inte haft min telefon på över 14 timmar :p


vi var å vägde henne i fredags hon vägde 4.4 kg + att hon hade vuxi upp sig till 54 cm ;o

helt otoligt ..

jag skirver med i kväll;)


ca 1.30 H gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0