God Kväll =)

yess jag hann med allt i dag förutom att hänga upp gardinerna i vardagsrummet men de berodde på att jag inte hade någe strykbord ..
man kan ju inte hänga upp skrynkliga gardiner heller hur fult som helst !
ja men hann i alla fall dammtorka dammsuga å skura oxå ..
STOLT !
behövdes faktiskt ..
Å nu väntar jag bara på Gray's antomy eller hur stavar man de ?!
börjar om en timme ganska så exakt faktiskt :)
isabelle min syster var med cornelia under den tiden jag städade ..
hann faktiskt tvätta badrums mattan å filten till soffan ..
skulle vilja ha svarta soffor !
sku va nöjd om man fick en 3 mans soffa fast..
men glasögon sku inte heller sitta så FEL !
månne om man ska lägga sej tidigt i dag så man kan vakna tidigt oxå ?
men de är väl kanske inte så frestande eftersom de ALLTID är så himmelens kallt ute..

njaa ska väl se wipeout nu , sku nästan vara sugen på å prova en bana men är ju sååå höjd rädd så vet inte om jag sku våga pga de haha :p

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv. jaa visst ? haha det var nå erbjudande :D

Har börjat läsa den och älskar den redan haha ;P Händer idag då ? :)

2009-10-01 @ 09:16:14
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0