Full av trötthet

ja god morgon / god natt
ingen aning om vad man ska säga haha vet ej om de är morgon eller natt ;s
min lilla envisa dotter har änn så länge inte somna .
känner mej så uuutmattad så de är inte sant .
å i dag blev jag förresten skiit förbannad på dom här som ska ge ut mamma pengarna ,  dom ringde mej nämligen i dag å berättade att jag måste skicka in något arberarintyg från cape east .. men de jag mest blev irriterad på var väl att kan dom inte ARBETA lite snabbare har F . A . N  suttit å väntat på dom där förbannade pengarna i snart 2 månader så jag börjar bli en aning less på de här !

jaja men inte mer om de nu för börjar ju bli irriterad iiigen om de där haha.

de jag gjort i dag är väl inte så hemskt mkt ;o
har bara hunni vakna klockan 7 först drack morgon kaffe med mattias innan han skulle fara å jobba där efter matade jag lill stumppan å läste lite i SÅLD en jätte bra bok som jag tkr att alla ska läsa :)
där efter blev jag så himmelens trött så jag tog en liten powernap
vaknade igen klockan var väl ca 12.00 å loggade in på msn å gjorde ännu mer kaffe satt där å pratade med jenny å sen så ringde tanten , men sen loggade Heli in oxå å frågade om vi skulle ut å gå eller om jag ville komma på kaffe men de var ju så hemskt fint väder så jag tackade ja till att fara ut å gå :)
så då gjorde vi de , vi gick den där "nya" vägen som leder till gamla tullen där vi på vägen såg en gubbe som låg i ett dike , trodde ju att han var död men sen såg vi att han andades , så vi ringde polisen å meddelade att de låg en gubbe i diket .

promenixen tog ca 2 timmar :p
följde heli en bit å så vände vi om å gick hem å så började jag med maten gjorde potatis å köttbullar å så min egna "brunsås" helt okey men njaa de kom lite för mkt soya tyckte jag ;o

sen började jag med att sortera mina kort jag tagit under sommaren , tog lite bilder från när cornelia var nyfödd å klippte å klistrade å så ramade jag in de kan slänga in bilder i morgon så får ni väl se hur de blir ;o

ja men nu ska jag se om lill ungen är vaken eller vad hon ääär ! börjar ju bli jobbigt att alltid sitta uppe så länge;o

ookey tyvärr de står att de är error när jag förösker ladda upp bilder !
så då måste jag väl verkligen ta de i morgon
GOD NATTT !
inget går som jag vill denna vecka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0