ännu en ny dag

oj oj vad de är fint väder ute blev direkt pigg när jag kom upp ur sängen matade lillen å slängde igång kaffe kokaren.
efter jag druckit kaffet som blev färdigt alldeles nyss så ska jag bara byta blöja på lillen å så ska vi klä på oss för våran "morgon" promenad .
tänkte att de blir nog 4 tullar .

i kväll måste jag bara ta å kolla om min mp3 funkar eller om den är dööööd har tänkt att jag ska börja jogga i alla fall en gång i veckan .

funderar på om man ska göra makaronelåda till middag , man får ju aldrig nå bra svar från Mattias vad han vill äta . . så de är jag som får kocka till någonting .
ne nu ska jag se om jag hittar nå bra musik jag kan ladda hem sen .

Tjaaaaooo

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv. du är duktig du Gina! keep it up :D men vad gör du av lillen ? :)

2009-09-21 @ 19:31:59
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0