Vilken underbar DAG ..

hur bra väder som helst jue
blir ju nästan på bra humöör känner man just nu när man kollar ut i solen ..
sitter nu å väntar på att saara maria ska komma hit hon kommer efter att hon varit på bodypump ..
de skulle vara någe lunch pass i dag .. skulle oxå kommit med om inte Mattias skulle måsta ha bytt däck nu på morgonen .. han skulle nog till Tornio oxå ?? så .. han ville i alla fall göra de före de blir kväll eftersom att han behöver den bilen i morgon .. för jag SKA till LULEÅ ..jippiiee .. nå ska ju bara dit för å hämta katja men sköönt å ta sej en tripp med bilen .. å lyssna på lite fin musik =)
nå jaa , vad ska man säga mer än att man verkade vara ganska så hurtig i går..
for först å badade med Saara maria å där efter hann man bara hem å byta om till spinning kläder å käka lite å mata min lilla skönhet å sen kommer Bittan ..
Å HON HAR VARIT Å KÖPT EN NY VAGN I DAG EFTERSOM ATT DEN VI HAR ÄR SÅ LITEN SÅ HON RYMS INTE I DEN NÅGON MER? TRÖGT .. MEN SANT .. Å NU KOMMER DE RYMAS MED ÅK PÅSE + HENNES VINTEROVERALL !
de är de jag har haft problem med så inte velat gå ut å gå när de är minus grader för då ryms inte åk påsen med utan då ryms hon just å just med vinteroverallen å sen en fleesfilt;o
helt otroligt ? vad har dom egentligen tänkt på när dom tillverkat denna vagn vi köpte?
måste ha varit en "sommarVAGN" hehe

så Tack Tack å åter Tack :)
ska ta en bild på den i morgon å sen slänga in den hit så får ni se hur den ser ut .. skulle vara en Emmajunga .. Bittan ringde å fråga vad jag helst ville ha för färg.. säger ej nu utan ni får se sen i morgon när jag tagit bild på den=)
men ska ej sälja vagnen vi har nu utan ska spara den .. den får vila hos Bittan & Markku ,Marku ? ett eller två k? i don't remember.. .. sak samma.. ja i alla fall så läängtar jag tills jag får se den vagnen .. är ju som smått nyfiken på hur den ser ut ..
ÅÅ i morgon kommer KATJA !! .. ska städa lite så de inte ser allt förjävligt ut här haha .. nå men tyvär så gör de de ändå fast man städat ;o? jag fattar inte måste få någon ide om hur man ska kunna förvara allt.. för som i ena kanten ligger de en barnstol å sen om man kollar åt andra hållet ligger de en skötväska å sen om kan kollar å ett annat håll så ser man barnvagns saken haha vet ej vad de heter .. å sen om man kollar åt ett annat håll som tex. mitt på golvet ligger de ett baby gym å sen om man kollar mot sofforna så står de en babysitter där ? så hur ska man ta sej till så de kan se FINT Å PRYDLIGT UT ??
å sen är jag inte nöjd med GARDERBOERNA HÄR heller .. MINA KLÄDER FÅR EJ PLATS ;O de liksom flödar över så man får som inte igen garderoben? har jag för mkt kläder eller? TKR då inte jag i alla fall ..
å sen när man går in i hallen DÄR kryllar de med skooor.. måste nog köpa en ny sko hylla ? haha har jag för mkt skooor?? nej de tkr inte då jag heller att jag har har kankse bara HMMM? .. 6 par skor? inte alls mkt för en tjej ..
å när jag är på IKEA då köper jag alltid ett paket med GALJAR .. å ändå så räcker de inte ;o måste nog köpa 2 nästa gång? .. köpte till lillen i olika färger sist jag var där å har börja hänga upp lite kläder åt henne ..
men guud vad jag verkligen måste ha mer garderober i alla fall 2 de skulle vara perfekt för då får jag plats med gardiner + mina kläder å sen kan jag gömma bort lite skoor oxå .. för där jag har "gömt" dom nu .. tror ni inte dom har blivit SMUTSIGA? .. jo för där ligger mattias arbetsskor oxå .. hmhm.. måste ha GARDEROBER innan jag typ exploderar .. har längtat efter garderober nu i snart 1 månad i alla fall.. börjar bli otoligt desperat ! så direkt när jag börjat få dom så kallade mamma pengarna som DOCK inte har kommit ännu såå ska jag åka snabbt som attans till IKEA å köpa 2 st garderober å sen stooor stäääda å se till att allt kommer se snyggt å prydligt ut sen!
GUD SÅ  JAG LÄNGTAR ..
ja men se vad klockan tickar i väg .. nu ska jag fortsätta å plocka undan SKROT som ligger här å där å sen om jag hinner ska jag ta å dammtorka annars blir de efter simmningen med Saara maria ..
Puss & Kram !


den skulle passa mig ganska så bra .. men kankse i svart eller någe + lite mer hyllor ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Markku med två K ! nå men iaf , jag längtar superduper mkt tills imorgon och hade hoppats på att få gå ut på jogging däck idag , men neeeej .. dt haglade idag IGEN! såå tråkit! så dt sket sig! ringer dig idag eller imorgon , eller både och! :D

2009-10-13 @ 14:26:04
Postat av: Jonna

sv. ja bara bra sjuuukt mycket plugg haha hur har du det annars där uppe då ? :)

2009-10-13 @ 16:02:47
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0