vilken underbar daag

Ja nu har vi varit ute på våran lilla promenad ..
däremot gick de bara att gå efter VÄGEN .. de gick inte alls att gå efter en endaste GÅVÄG
men vi gick mot torne ..
måste bara säga att i torne där måste dom ju verkligen tänka på dom gående oxå ..
GÅVÄGEN där var upp plogad;o
blev nästan helt överaskad för ingen gå väg på happis sida är ju upp plogad;o
måste säga att där respekterar dom ju gående oxå väldigt bra !
så vi gick på torne sidan mot Gränsen å sen vände vi å gick till baka
var väldigt varmt att gå faktiskt ..
trodde inte de ..
men de var sååå skönt att få lite E vitaminer i sig.. haha va de E vitaminer solen ger eller vad var de nu?
kommer dock inte ihåg men mamma tjatade alltid på oss när vi var små att vi skulle vara ute i solen så man får nå vitaminer i sig ..
ja men nu tänkte jag att jag ska ta å stäääda lite å sen får man se vad som händer..
vill däremot att Saara maria ska ringa mig så vi kanske kan fara å bada..
de sku vara trevligt eftersom vi inte gjorde de i går =/♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

sv. haha men det är ju mysigt :)

Ta på sig massa kläder och ut med dig så uppfriskande för lungerna med ren luft, det tycker jag att det är på hösten och vintern :D

2009-10-08 @ 15:36:20
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0