värst Vad Jag Har Sovit LÄNGE =0)

God morgon säger jag väl..
erkänner i alla fall att jag sovit så hääär länge helt otroligt ;o
måste ha kännt mej välldigt trött ..
nå jag kan börja med att berätta lite om går dagen , eftersom jag inte hade någon ork till att skriva på kvällen..
i går städade jag lite slarvigt bara plockade undan lite saker å så dammsög jag å skurade därefter så gjorde jag maat , de blev köttfärs med potatis mos .. ni vet så där som i skolan men dom har typ slängt i renskav så de är en massa äckligt brosk i dE? .. men jag tkr de är mkt godare med köttfärs efter som de inte finns någe BRÅSK i de :)
å så ska man naturligtvis ha lite sallad till . . hade gurka å tomater + lite rödlök å så lingonsylt =9
jaa nyss matade jag lill tjorven oxå ..
men ja i går var jag till Katjas mami å hämtade lite pengar så jag kan åka å hämta henne från kallax på onsdag klockan 20.30 ska jag vara däär :)
ska bli kuul å åka å hämta henne . . ska bara lyssna på 90' tals musik :) meeed mkt baas haha nice ! (Y)
i just love it =)
jaa nyss ringde saara maria oxå .. får se om hon ska komma med oss å gå väntar bara i en halv timme till sen far vi i vääg på våran promenad ..
JA i går orkade jag jogga runt halva m-lund .. haha en sådan tjockis orkar lite i alla fall DE NI =)
jaa vad med ?
sen har jag väl inte gjort desto mer
just nu dricker jag kaffe å svartvinbärs saft JÄTTE GOD frukost jag har .. käkade en halv macka oxå men den var desto mer inte good så den åkte ner i soptunnan :)
å sen lyssnar jag på en jääätte bra lååt .. BILLY TALENT rusted from the rain ? stavas de så ? hehe

Jo sen har jag en enda fråga oxå ?
har dom stängt av sitt konto på bloggen när man klickar på deras ADRESS så kommer de upp att man måste skriva användarnamn + lösen ord ?
vad är de för SKIT? :)


Kommentarer
Postat av: Katja

Wihuu :) längtar tills på onsdag!! då får du sällskap vaaaarje dag iaf torsdag,fredag och lördag , mohahaha , då blir du faaan inte ensam ;) vi ska umgås heeeela tiden :P om du nu sku råka gå förbi bittan nu innan jag kommer dit så ta med mina vinterskor för gudsskull ;o haha! jag har ju inga eftersom jag lämnade dom ihaparanda förra vintern eftersom jag inte behöver några här ju :P haha .. Puss o kraaaam .. pussa cornelia oxå =)

2009-10-10 @ 06:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0