Varm Choklad ..

God kväll .
just nu sitter jag här med en stooor mugg med varm vatten choklad , de är jätte gott efter att man har gjort någe bra ..
jag har varit på spinning å sen direkt efter de så gick jag ut å gick runt halva m-lund med Cornelia ..

i dag har jag nästan hunni med allt ..
förrutom att jag inte hann byta säng kläder i Cornelias säng .. men då har jag ju något att göra i morgon .

chokladen är sååå varm så den måste stå ett tag .. brände juust tungan ! ajaj
nå men vad ska man säga ?
kommer då inte på någe specc..
men VÄGEN jag har längtat att gå efter var upp tinad så vi kunde ta den svängen i dag ! hur sköönt som helst..
alltså den "nyavägen" gå vägen alltså. . haha dagen innan de började å snöa å sådana saker där så gick jag där å så hörde jag nå konstigt ljud å så kollade jag bakåt å vad var de ? jo en dumm finne som körde med bil där ;o
hm hm ..
jaa å sen har jag ju de här problemet kvar .. vad jag ska ha för dop kläder ?
å jag kanske ska göra någon form av inbjudningar ?
de skulle väl vara kul .. ska kanske åka till tiimari å se om dom har nå billigt papper å så där så kan man göra inbjudnings korten själv  .. låter inte de som en bra ide?
ja , jag ska tänka vidare på de i alla fall .
såg i dag oxå att våran svarta matta i hallen borde dammsugas .. full i sand , så de kankse blir städ dag i morgon
kankse dags va ?
nä nu ska jag se om min  choklad har svalnat lite å så ska jag se på tv å dricka min varma choklad :)

ser de inte gott ut ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0