Stora Muggen kaffe .

Sitter å dricker kaffe ..
men först käkade jag klyftpotatis å köttfärssås , å vad är de för kombination egentligen ;o.. ja men i alla fall de smakade hyfsat , men käkade ytterst lite för jag var inte så förtjust i den kombinationen ..
de jag har hunni göra i dag just nu är då inte mkt mer än att vaknat klockan 06.00 å  matat lill fian .. därefter så somnade hon om .. men jag låg å läste ett tag , just när jag läst mitt ena kapittel så ringde Mattias väckarklocka å då sku han upp å jobba ..
skulle oxå fått "jobba" på fredag .. men jag måste ju hitta en BARNVAKT ! .. å jag glömde het bort att mamma å mina systrar åker ju i väg till värmland så mami eller någon utav mina systrar kunde inte sitta =/..
såå vem ska jag då försöka med?
jaja .. får se när agneta ringer mej i dag så vet man sen kanske lite bättre om hur de blir ..
hur ser min dag i dag ut då ;o .. ja ingen aning faktiskt .. för de var ju planerat att jag skulle få ha ena bilen MEN mattias jäävla skrot bils batteri fungerar nog inte fastän han har haft den på ladning under hela natten .. så han fick ta ROLF .. jaja .. hur sjutton ska jag då handla .. för han kommer väl säkert inte hem förän vid 17.00 -18.00 såå hur ska jag bära mig åt .. nånå ett stort problem ..
ja å sen så skulle vi ju kanske ha åkt å kolla på Maddes häst nu när hon har tagit den hit å allt .. eller de är inte hennes men hon har den som fooder typ .. ja å man vill ju hinna se hästen innan hon åker tillbaka till luleå .
men de går ju nu inte heller när jag inte har någon BIL..
gud vilka problem de blev när jag trodde att jag skulle få ha bil i dag men när de inte blev så hehe .. annars har jag då inte sådana här problem..
nå nu ska jag fortsätta med mitt kaffe å mina funderingar ..

de blev väl ganska bra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0