Soligt å härligt väder ..vad intebär de ?

jo att jag å lillen ska ta oss en lång lång promenad de blir säkert 4 tullar för våran lilla del ..
har som inget annat för oss ..
Mattias skulle däremot fara å sälja EYK ..
till  någon finne ..
nånå å jag är ganska så stolt över mej själv de var 3 gången på spinningen i går å giss what ?
jag orkade med hela skiten ..
men en sak tkr jag inte om man ska hålla armbågarna på en stor boll å så ska man luuta å så ska man ta ena knääet mot den andra armbågen ... guud så svårt de äär ;o hååller alltid på att flyga frammåt eller så bakåt haha
nå de där är en balans sak å en tränings grejj så .
ja vad ska man mer göra i dag än att gå ut i de fina vädert jag håller faktiskt på att funderar på att man sku dra till elljuspåret å köra lite intervaller :) .. låter som en bra ide tkr jag ! men man får väl se om man orkar sen mot kvällen de är dåå man blir så extremt lat ;o
nå vi börjar med våra 4 tullar i alla fall å sen får man se om dagen blir som man planerat där uppe i hårdisken :)
Tjaaaooo ;)

Kommentarer
Postat av: Anza

tackar! :) ska försöka så gott jag kan! ;)

2009-10-06 @ 16:48:42
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0