rubrik rubrik ? .. i don't know

nå sak samma ..
som att man alltid ska komma på en rubrik ?
nå vi står över de i dag i alla fall ..
nå vad ska jag berätta..
jag började med att stiga upp i dag å kokade lite morgon kaffe å matade min lilla älskling , drack upp kaffet å samlade lite energi framfördatan å efter jag kollat allt så satte jag mej på golvet å lekte med min darling .
därefter kollade jag runt lite å såg att de såg väldigt stökigt ut här inne i lägenheten så jag började med att plocka undan en massa saker å därefter fortsatte jag med att slänga i gång en tvätt å gjorde i ordning köket å slog i gång diskmaskinen .. kollade runt lite å som vanligt så är ju allt dammigt igen efter en vecka så jag började dammtorka å sen när jag dammtorkat färdigt så städade jag toaletten å badkaret + handfatet .. hämtade dammsugaren å började dammsuga men sen när jag kom till hallen å de där så började jag slänga ut alla mattor men jag brukar först alltid dammsuga mattorna  så allt skit är borta ..
sen skurade jag å hängde upp tvätten å sen matade jag Cornelia å därefter ringde jag till nenni å frågade om vi sku ut å käka i dag å de skulle vi så jag gjorde mej å cornelia färdig för att börja traska in mot stan .. stället vi åt på var leilani.
Jenny kom oxå med :)
sen efter de så följde jag jenny till christo å där efter gick vi mot ikano .. gick in på stadium å köpte mej en sport bh å sen en ny baddräkt eftersom man nästan ser igenom min andra så tänkte att kanske dags att skaffa sej en ny ? men kunde ju dock inte testa den eftersom jag hade Cornelia med mej så jag tog den storlek jag har å så ska jag prova den här hemma snabbt om den passar .. men nog tror jag väl att den ska göra de :)
efter de så gick vi hem till m-lund å så matade jag Cornelia för hon vaknade just när vi kom hem :)
nej nu ska jag ta å mata Cornelia igen å så ska vi väl fara i väg mot ICA å kanske handla lite godis .. är så suuugen .. men Hej då ..

Min nya baddräkt + sportbh :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0