Min Dag förstörs PGA ett SNÖOVÄÄDER !

uscha !
jag som verkligen ville ut å gååå idag å så snööaar de ..
blir så såå deprimerad.
vad ska man hitta på i stället ? joo sitta innte å göra ingenting , ska kankse koka lite kaffe så man kommer i gång å kankse vill orka stääda lite men när man bara sitter inne hela tiden så känns de som att man aldrig hittar den där riktiga energin som man verkligen skulle behöva för att orka stääda .. nånå får väl försöka tänka possitivt på att de är jätte jätte kuul å damsuga å skuura å tvätta å stääda toaletten åå såå kuul !
HJÄLPTE DE ;o
neeej käänner mej lika trött för de.
nå ja i går var i alla fall saara maria å jag på elljuspåret å körde lite intervaller vi orkade mer än vad vi trodde !
kul vare ..
men skulle kankse ha orkar 1 km till i alla fall..
men de får vi väl köra nästa gång om de ens bliir någon nästa gång PGA detta väder
Städade jag i gåår nej jag hann inte.. hann bara plocka undan lite skräp som låg här å där å sen var klockan så mkt att jag skulle börja laga middag.. gjorde potatis å köttbullar med min egna lilla bruna såås haha .. gjorde oxå lite sallad till .. gurka rödlök å så isbergsallad SMASKENS med lite sallad till ..
efter de så vare lillens tur så matade henne å så däckade hon i sin lilla babysitter .. såg så kul ut
får se om saara maria ska ringa mej så kanske vi kan fara å simma nu på dagen för efter de har jag garanterat ENERGI så att jag orkar städa så man får väl hoppas på att hon ringer så småningom hehe
ska kanske nu fortsätta å läsa lite å sen leta efter min laddare till kameran hittar den ingenstans å de är sluuuut på batteri så ledsen man bliiiiiir !
jaja nu ska jag se om lillen vakna eller om hon bara "pratade till i sömnen" haha
TJAAAOOo♥



Kommentarer
Postat av: Jonna

sv. okej va kul :D Jadu det har vart en lugn och mysig helg :))

2009-10-07 @ 11:57:11
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: SarraMarraaahhhh

Såååå deprimerande detta väder idag!!! Bläääh... :( Ville fara bada med för halt tyckte pappa så han lät mig inte fara ut på vägen o vara i diket sedan som han sa.. haha ;D kör ju alltid såååå försiktigt ;P Hoppas denna väder försvinner nu så!

2009-10-07 @ 21:46:15
URL: http://saaramaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0