Love

jag bara ääälskar gamal musik , satt i går å laddade hem en massa låtar utav Maxx å la boushe å ace of base .
de är riktig musik de ..
den nya "musiken" de är nästan inge musik tkr jag .. låter så hemskt vissa låtar ..
har väldigt svårt för mej att "lära" mej att lyssna på dem nya låtarna som kommer ut ..
nog är vissa bra men nog är jag ganska krääsen ..

ja men vad ska man göra i dag då ?
jag hoppas på att jag får hänga upp mina gardiner i vardagsrummet i dag i alla fall . . så får se om mattias hinner fara å låna strykbrädan utav Bittan :)
men innan dess så ska jag väl ta å gå mina 4 tullar nu på morgonen å sen kankse man .. tvättar lite ?
någon som har någon ide om vad man kan hitta på?
har som inget att göra mer än att gå runt å städa ..
men jag städade så gått som alltihoppa i går=/
nåå jag får väl laga mat i dag oxå funderar på å göra något med köttet jag tog ut ur frysen å sen potatis till..
får se vad man hittar på.
men nu ska jag sitta å nörda på msn å lyssna på BRA musik =)

Kommentarer
Postat av: Anza

ja precis :) ska bli skönt att därför komma härifrån, träffa nytt folk osv..som kan göra andra grejjer !! :) , men vad kul att du hittat något roligt att göra (: ..ville ju också träna men ja Madde hade ju inte råd, så funderar på att börja själv..orkar inte hålla på att vänta på andra hela mitt liv.

2009-10-01 @ 11:58:43
URL: http://anzaaah.blogg.se/
Postat av: Anza

Japp, men tråkigt när jag inte har Robban :( går nästan aldrig mer ut o promenerar mer.

Men ska försöka börja..

2009-10-01 @ 12:40:28
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0