Kommer med lite musik tips ..

  1. Green day - peacemaker
  2. Billy Talent - rusted from the rain
  3. Pharao     - there is a star
  4. Maxx   - No more ( i can't stand it )
  5. Maxx - i Want You
  6. Lumidee Feat Pitbull - Crazy
  7. Lorentz & M.Sakarias - MyHem
  8. David Guetta Feat Akon - SexyBitch
  9. corona - Baby Baby
  10. Connect-R - Burning Love
  11. Big Ali Feat Dollarman - Hit That Floor
  12. Baby Alice - MR DJ ( extended version )
  13. Ace Of Base - Don't turn around
  14. Ace Of Base - Da capo
  15. Ace Of Base - all That She Wants
  16. David Tavare - Hot Summer night
    ( oh lalala )
  17. The Game - My life
Ja de var min spelnings lista för i dag =) ..
ska sätta in lite musik på mitt USB - minne så man har bra musik när man kör mot lule to day ..


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad bra :) Mer, mer! :) Jag behöver verkligen alla tips jag kan få - lyssnar på samma gamla låtar om och om igen...

2009-10-14 @ 18:01:51
Postat av: Jonna

sv. men det förstår jag! Jaaa ungefär hahah men det är jätte kul endå fast plugget dödar, uppsatser, inlämninga, prov, läxförhör osv. Jaa vi blir färdig utbildade undersköterskor efter det här :D

2009-10-14 @ 23:31:32
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0