känner mig så laat ..

hej i dag känns de inte alls som att jag har någon energi alls , vaknade ca halv 10 i dag å började mata lillen..
efter de så ringde katja men hon märkte att jag inte fått i mig mitt morgon kaffe eftersom jag lät så seeg så hon skulle återkomma på en timme ungefär ..
så jag slog i gång kaffe kokaren å drack kaffe med mattias, efter de så sku mattias till skroten å vi sku ut å gå ..
tänkte att vi skulle ta 4 tullar men DOCK blev de icke så =/ .. de var som att de regnade men snöade hehe å så blååste de så otrligt mkt så de blev bara runt m-lund å via den nya vägen ..
men en liten promenad blev de i alla fall pratade med katja i telefon under den tiden ungefär
när jag kom hem igen så tänkte jag vara sååå duktigt att börja stääda men blev de av ? nej inte de heller var så otroligt trött så jag klädde utav cornelia å la henne bredvid mig i sängen  å så sov vi ett tag .. sen när mattias kom hem så låg vi ännu i sängen.. men han ville ha mat så jag började med maten .. jag gjorde tacos jätte gått .. å de är så enkelt oxå :)
efter de så blev Cornelia oxå hungrig så jag matade henne oxå .. hon åt 170ml
efter de så började jag plocka undan å lade igång diskmaskinen å så fortsatte vi vårat vilande i sängen haha .p
har kännt mig sååå otroligt lat i dag , är de vädret som påverkar mej eller vad är de hääär?
i morgon får jag ta mig i kragen å inte vara så otrloligt lat..
får se om jag kan orka spinna i dag med mattias mamma .. ne jag ska nog fara dit fastän jag inte skulle orka med de !!!
nu ska jag ta å se om jag kanske ska koka kaffe eller bara göra någonting så jag orkar fara iväg hehe :p

kännt mig lika lat som han i kalle anka :) hehe

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv. haha jaa :) Hur har din helg varit då ? :)

2009-10-06 @ 12:03:25
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0