kan väl skriva lite om igår då !

Hej
tänkte att jag skulle skriva från i går vad jag gjorde då .. men så började jag å fundera att jag har då inte gjort nå mkt i går .. de endajag har gjort de är å sovit , bytt blöja , matat Cornelia , lekt lite med henne , kollat tv, suttit framför datan å ätit lite äcklig mexicana soppa, men hämtade max mat sen för att jag inte hade något framme .. plockat undan lite saker .. å sen äre väl inge mer .. så har inte gjort nå vettigt alls i går kan jag ju säga ..

jaa men planerna i dag blir nog lite bättre .. hade tänkt mej i alla fall att :


1. tvätta + vika tvätt å slänga in de i garderoben ..

2. städa undan lite skroot .. dyker alltid upp någe nytt , av någon konstig anledning ..

3. tänkte byta säng kläder i cornelias säng.. men inte våran för de gjorde jag för 2 veckor sen så jag kan göra de nästa vecka i stället ..

4.  fylla + tömma diskmaskinen ..

5. komma på vad jag ska göra för middag .. + laga den såklart ! :)

6. gå ut å gå med saara maria ..

7. så klart blir de ju spinning i dag oxå JESS ! :D

sen har jag inte planerta någe mer i dag i alla fall ..


en bild som är ganska såå gamal .. hon ser inte så där liten ut någe mer hehe :P



Kommentarer
Postat av: Saara-maria

Har du fått gjort allt du ska ??? ;) hehe.... väntar nu för fulla muggar att vi ska fara iväg :)

2009-10-19 @ 13:17:08
Postat av: sms

sv...jadu.. nu när ja fick höra att de innehåller mer nikotin är cigg så är de ju liite onödigt att tugga dem! Lär ju bli ännu mera beroende...för ja tuggar ju dem rättså mkt.. :)

2009-10-19 @ 13:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0