Hej vilken underbar dag sool å allt snart blire promenad ;D

God morgon
har vaknat för säkert 3 timmar sen men kom fram till datan först nu faktiskt ..
har mata Cornelia koka kaffe å käka 2 mackor + att jag blev sugen på en bulle så åt en bulle till kaffet oxå å de var gott de :)
i går så hann jag med mina fyra tullar + en 40 minuters promp mot dagen / kvällen .. men härligt väder vare i går .
ska ut å gå snart oxå måste ju gå 4 tullar om dagen så kanske man får en bra vikt någon gång .
måste nog ta fram åk påsen till lillen så hon inte fryser ihjäl;o
de är ju så kallt .. men jag har dock inte kommi på vad jag ska ha för kläder på mig ;o .. ska nog ha mina tights å mjukisbyxor å college tröja + en jacka :p hehe de blir nog bra ..
man måste nästan ta fram mössan oxå .. kände i går att de drog åt öronen å de var då inte sköönt kan jag säga ;o
haha var lite självisk i går oxå tog lite bilder på bara mej men tog faktiskt någon på lillen oxå :P
men dom är på telefonen ;o
faan oxå nånå ... kan slänga in dom som jag hade på kameran :p
nej nu slänger jag inte lite bilder å sen blir de tossi å efter de ska vi klää på oss mkt kläder så vi inte fryser på våran lilla promenad vi ska ta :)

lilll tjorven , har just ränsat igenom hennes byrå med kläder som har blivit för småå å isso ville testa å klä på henne så hon valde dom här kläderna till henne :)

Här byter mattias blööja på henne , jäävlades lite å tog en bild hehe :P

näven är godare än nappen


min outfit i går ... när vi skulle till socialen hade som ingenting att göra när jag väntade på att klockan skulle gå frammot ;D


Kommentarer
Postat av: Linda H

Hjälp! Vad stor hon blivit! När hann hon bli det?!! Det är inte klokt vad hon växer, sluta mata henne, låt henne vara en mini baby sen när jag kommer hem också;) haha!

2009-10-03 @ 13:01:03
URL: http://lindaliv.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv. hahah :D Alltså vi var enda klassen som typ gjorde oss fula, alltså alla andra typ gjorde sig snygga bara hahah xD

2009-10-03 @ 13:53:38
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Jonna

naaw, va söööt :D

2009-10-03 @ 13:54:01
URL: http://jonnakinnunen.blogg.se/
Postat av: Frida

Men oj så stor hon har blivit!!!

Gillar bilderna på dig :)

Kram

2009-10-04 @ 17:51:26
Postat av: Anonym

haha ojdå! Spy kalas, inge najs de inte! urk! kan smått gissa vem de som mått dåligt. ;) hihi... Klaaaaart att vi måste fortsötta våran tränings tokighet;D hahahaaa.... blir väl o fara ut och gå nästa vecka?? men sen näst nästa så bad :) Ringer dig bruuuuden! Så bara att svara!!!! ;P

2009-10-04 @ 19:11:12
Postat av: Saaaaaara-Mariiiiiaaaahhhhhhh

Oj, glömde namnet! ;P

2009-10-04 @ 19:12:01
Postat av: Emma

Hej.. allt bra med er?? =) lust och gå en prommis någon dag?? glömde adda dig sisst op msn och minns inte vad du hete där..

2009-10-05 @ 00:55:47
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Stina s

Gud så jag saknar er!! Och så stor lilla tösen blivit! Kommer upp 20okt =)

Puss puss

<3

2009-10-05 @ 09:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0