Hej, Fint vääder i dag =)

JAG HAR INGE LIV ... jag vet de redan ..
usch så jäävla booring man kan ha ..
kom just fån våran promenad i dag..
gick över till torne sidan IGEN eftersom de är så isigt å halt på svenska sidan så man kan knappt gå med barnvagn;o blir så himmelens irriterad på detta..
nånå vad ska man säga i dag blir de väl kinamat hos mattias mamma å sen får man se om vi skulle fara å handla innan dess å därefter kommer väl saara maria?
vi skulle väl mest troligt fara ut å jogga eller någe sådant :)
nå kan skriva mer i kväll eftersom att jag inte har någe liiiiv !

Kommentarer
Postat av: Stina

Men gumman, snart kommer jag upp och ska roa dig <3 Puss

2009-10-09 @ 16:44:57
Postat av: Anza

jag gjorde det bara för att jag gjorde om designen.., vet inte alls varför madde lagt så! :S



ha en trevlig kväll ;)

2009-10-10 @ 19:57:05
URL: http://anzaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0