Hej å åter Hej .. är lite tråkig på de här med rubriker

ja vad ska man säga ..
kan börja med vad vi gjorde i går.
satt BARA hemma som vanligt vi soov otroligt länge Cornelia å jag vi vaknade först vid 9 tiden å så matade jag henne men efter de så lade jag henne bredvid mej.. brukar göra de på mornarna .. vi somnade båda två jag somnade till något tråkigt TV program som gick på 3:an tror jag de var ..
så sen nästa gång vi vaknade så var klockan redan 12.00..
så jag matade henne igen å bytte blöja å så där å så gjorde vi oss färdiga för FÄRD .. de var ju ändå ganska så fint väder i går..
men saken var ju att vi fick gå över till torne sidan i gen .. de är som finast å gå där när dom har ploga gå vägarna å sen så har de ju smält , så asfalten syns men så äre väl inte här?
så efter våran lilla promenad så matade jag henne återigen å så gjorde jag en tvätt ..
men sen var ju klockan så mkt att jag fick lov å klä på henne i gen å sen fara iväg mot mami hon skulle bjuda på mat men tjurbullen ville inte komma med ..
för pappa började förra gången å klaga på att mattias alltid har keps på sej så han var väl lite små tjurig över de änn..
de var älgstek å så potatisgratäng som mami bjöd oss på å så var de ju naturligtvis grekisk sallad till + någon peppar sås hon hade gjort själv..
de var väldigt gott :)
när vi kom hem igen så käkade jag cheesbollar hehe ... men nu när de har blivit en ny vecka så ska jag inte äta något som innehåller sådana onyttigafetter
de var väl allt jag gjorde i går?
jag tror de i alla fall ..


i dag vet jag däremot inte vad jag ska göra funderar på om vi ska ta oss en promenad eller om vi skippar de eftersom att de är så kallt .. Saara maria ringde mej nyss oxå vi tänkte kankse fara å simma de beror helt på när mattias kommer .. för jag har ju spinning oxå i dag så , men då blir de nog inte så många längder eftersom jag har spinning å sen Saara maria har bodypump .
nå men kan skriva om dagen sen senare i kväll, bara de inte blir för sent .. för då kommer inlägget först i morgon!

så klart kommer de lite bilder från i går :)

de var från våran promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0