GODIS KVÄLL !

hej sitter å äter lite goodis å kollar gossip girl XOXO hör ni att dom säger så i slutet?
haha jag är ju så efter så hörde att dom gjorde de för typ någon månad sen bara hehe ..
nånå vad kan man göra?
jaa, jag satt å slängde in lite bilder fårn i gåår när vi var i lule ..
så här kommer de lite .. kommer skriva mer sen i kväll om vad jag har gjort i dag .. men kan redan nu avslöja lite att de är då inte mkt !


detta är ROLF .. de är bilen jag körde katja till kallax med ! ..
å hämtade så klart ..
de är en w124 combi MercedesBenz ..Disel .. jaa jag tror till och med att de är en 250 Td ;D

å så bärde de utav till Dollarstore .. här är katja hon hittade HORN + nå genomskilninga "solglasögon" ;o

HeHe detta är då Nenni som testade en super snygg solhatt + årets solglasögon ! ;)

detta är jag som ska leka polis .. å så har jag så klart årets mode solbrillor .. (likadana som nenni)

de här är vi på H&M där nenni ville att vi skulle testa Vinterns sortiment på mössor ;o

kåta katja =)


Å HÄr är tjejen som gör så att man känner sej glad every day ;p .. hoho när hon är trött ni har absolut inte stött på en svammligare människa en den här bruden med en turban på huve ;)

de här är mina NYA skoor så himmelens skööna att gå i helt sjukt ;o .. men saken var ju att de där är 38,5 å ja dom var lite för stora så sku vela ha en heeeel 38 ;p men tänkte att de är ju bra då kanske de ryms yllesockor där i oxå..


Här sitter vi å väntar med katja på att hennes flyg ska komma ..

de här är Jessicas superdupersöta hund Rocky .. om jag minns rätt att den hette såå ;o

ja de där var alla bilder från i går .. saknar katja REDAN ! ..
haha måste bara berätta lite om i går oxå när jag var ute å gick med nenni.. så hela vägen från tunllarna vid grankullen å sen hela vägen till riekkola .. så följde de en pudel efter oss å den var huur ful som helst + att den löpte .. å jag gick ju med Rambo å Nenni hade Frida .. så jaa vi hade lite sällskap .. försökte schasa i väg pudeln men den ville fan inte gå i från oss ;o..
var rädd varje gång när de kom en bil att pudeln skulle bli överkörd .. men de blev den inte som tur var väl ändå ;o
men annars skulle ju ägarna få skylla sig själva när dom inte ens var ute å letade efter hunden eller hade den ens kopplad ..!

s


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha , jag kunde verkligen inte låta bli att flina åt första bilden på nenni! haha .. hon ser ut som nå gammal tant som ska på semester :P och jooo , jag saknar dig oxå redan , helt sjukt mkt !!! uscha , såååå jobbigt .. I Love You! hoppas allt är bra med dig och cornelia! ringer imorgon , du kan ju alltid skicka en signal eller skriva sms så ringer jag dig på en gång!

2009-10-18 @ 22:13:48
URL: http://katjajokelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0