God morgon

ja då har de kommi ännu en dag .
tkr att dagarna å veckorna bara går snabbare å snabbare heela tiden ..
är de för att man blir äldre å äldre?
nå ja i dag ska vi till soc i alla fall .. mattias ska skriva på faderskapen eller vad de hette ;s
å jag har ännu inte heller börja å få mamma pengar ..
tar sån jääävla tid så jag håller på å exploderar ..
nånå..
ja men innan klockan blir 13.00 så tänkte jag att vi ska ut å gå 4 tullar , ska nog börja göra oss färdig snart för de , så att de inte blir stress sen .. hatar å stressa för glömmer en massa saker när jag är stressad
oj Cornelia däckade på soffan .. hon satt först å gnälde i baby sittern å nu direkt när jag lade henne på soffan på en filt bredvid mej å nappen i munn så somna hon .. jag lovar de tog bara 2 minuter ;o
nå jag måste tyvärr klä på henne ytter kläderna alldeles snart hehe så kmr stööra henne i hennes skönhetssömn :P

å i går så hann jag göra allt jag tänkte göra :P
strök gardinerna å hängde upp dom å så tvättade jag en tvätt å så kom kristoffer å hälsade på med hans finska vänn å jag kan ingen finska alls typ förstod bara lite vad han frågade då å då haha men de jävligaste var väl ändå att jag inte kunde svara fast jag förstod i bland hehe ..
var ute i går på 2 promenader oxå .. har så liiite å göra om dagarna så jag försöker hitta på något hela tiden men de är svårt när man tex har städat allt nästan så ..
men skulle vilja ha en till garderob så ska börja spara in pengar till de så man får plats med alla handukar å gardiner å påslakanset å de där .. de bara ligger här å där + mina kläder å mattias klääder så de är då faan i mej ingen ordning alls på de !
blir så irriterad över de !
nånå nu ska jag gå på toa å sen sak vi börja klä på oss för ut fääärd , de börjar ju bli sååå kallt;o

jag har äntligen fått igen min skinn jacka igen hahaa såå stolt !

från BB direkt till mamma å Eva min faster är fotograf :P
så här ser ni våran lilla familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0